Tuesday, January 23, 2007

Ho se.. ho se... no tinc perdó! he abandonat el barco a la mínima de canvi. Pero no ha estat premeditat ni voluntariament. I de fet han passat prou coses per poderles comentar pero no he tingut temps material.

Faré un escuet resum del que mes recordo.

A finals del mes de novembre, vem anar al liceu a veure "Lucia di Lammermoor". Els cantants d'opera van ser fantastics sota la meva modesta opinió operistica. I dic fantastics perquè em van emociar en alguns moments de l'obra. En quan a l'escenografia, no em va entusiasmar tant com la de "Madame Butterfly", regal que els mateixos Elisa i Rafel ens van fer per regal de noces. Suposo que el preu d'una i de l'altre hi tenia molt a veure amb aquests condicionants. M'estic aficcionant a l'opera i a la música classica cada vegada més. La Elisa i en Rafel, també hi eren el dia de la Lucia i ells que hi entenen més que jo, també els hi va agradar. En Polo que te una especial sensibilitat per la música també va sortir content aquell vespre.
El mes de juny passat, li vaig ensenyar el saló dels miralls, la botiga, el foyer... Amb la gran reforma despres d'haver estat cremat, ha desaparegut aquell bar d'estil "ateneu" (hi tenia una certa retirada) que tant em feia pensar als principis del segle XX.

Seguint amb la conversa musical, no recordo quina editorial ha tret en DVD, concerts com el d'any nou a Viena del 2005 entre d'altres. Va ser el meu regal al Polo a final d'aquest any passat. Es va entusiasmar i el vem escoltar dues vegades seguides. Un dels meus preferits es "pizzicato polka" El dia seguent no ens vem perdre tampoc el d'aquest any, que es fa en directe desde el canal 1. Tampoc no vaig poder deixar d'emocionar-me en algun moment o altre.

Podem dir que el 2006 ha estat per a mi l'any de la música! He anat dues vegades al Liceu i 3 o 4 vegades al Palau de la Música.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home