Tuesday, January 23, 2007

Tema fertilitat, doncs aquests nadals han estat un desastre!
2 embarassos eptopics amb trompa perduda a vigilies de nadals despres d'un primer tractament de FIV, un marit que a vigilies de tractament ho ha plantat tot, dona inclosa. I un negatiu que resulta ser d'un 4 tractament! Coi de mala ratxa! Jo amb tants esdeveniments negatius no m'he vist en cor de reprendre els tractament de IA i he deixat passar temps... Ara ja estic mes relaxada pero segueixo amb la "paranoia" sobre que tinc un costat que funciona y un altre no o alguna cosa semblant..

elo que vull dir.... es que aquest mes que "suposadament per a mi es el dolent" avui ja he tingut dolors de regla i de pits i el mes pasat no vaig notar res de res! ;-) PER ALGUNA SERA? que nomes noti cada dos mesos alguna cosa?

es per aixo que vull repetirme la IA quan toqui aquest cicle! es a decir, el próxim no, el seguent... paranoies meves

0 Comments:

Post a Comment

<< Home