Monday, February 12, 2007




I passem d'emocions personals a sentiments banals.....

Aquesta nit he dormit molt malament i és que ahir vaig tenir un gran disgust!
Sóc una persona que tot i que m'agrada tenir coses per poder-les gaudir, compartir-les però sobretot utilitzar-les, quan es trenca algo intento pensar que només es un objecte, que son coses que passen i que més s'hi va perdre a Roma. Sobretot quan no sóc jo qui ho trenca.

Però ahir que estava sola perquè en Polo ha marxat de viatge (si ell hagués estat a casa, segur que no m'hagués passat) entre estendre roba, planxar i arreglar l'habitació em vaig despistar (bé, haig de dir que en el meu cas no es massa dificil despistar-me) i vaig fer malbé un dels objectes dels quals em vaig quedar prendada de les seves formes amb només 15 anys. Estic parlant del bullidor d'aigua de l'Aldo Rossi per la casa Alessi. Sempre vaig somiar poder-lo tenir i després de molts anys, la Mama me'l va regalar. Últimament l'utilitzava força. Era una peça que la considerava una de les "ninetes dels meus ulls".

Malaït el moment que vaig pensar en fer-me una tila i vaig fer servir la meva bullidora d'aigua!
Quan la veig veure sobre el foc, sense aigua i que havia perdut la seva brillantor metal·lica, em vaig posar a plorar sense saber que fer! Seguia tenint la seva forma cònica, no sé descriure perquè pero em donava satisfacció cada vegada que feia servir aquell estri amb aquella forma tant personalitzada. Era un objecte que només amb la seva forma que jo trobava tant bella i la seva lluentor, m'arrencava un somriure.

No passa res diu la Mama, no passa res em dirà en Polo pero jo m'he quedat sense aquella peça que desde els meus 15 anys somiava.

De vegades em sento estupida en volguer tenir coses que em facin sentir còmodes i acollidores per a casa meva. Em fa sentir estupida gastarme diners quan només amb una explosió de gas o qualsevol altre accident, em quedaria sense res.. sense cap dels objectes que he anat comprant. On esta la mesura de totes les coses? Jo ho he medit en que no cal comprar ni tenir objectes sino es fan servir. Però es aquesta la justa mesura?

1 Comments:

Blogger gemma said...

Estic d'acord amb tu, les coses són per fer-les servir!

12:49 PM  

Post a Comment

<< Home